gianasays Hayal_et07 benim odaya geçer geçmez getirdiler ama oksijen verdiler dış dünyaya alışsın diye 1 saat kadar ama yanımdaydı. Sonrasında kucağıma aldım çok şükür
Minaminisi Hayal_et07 ben odaya çıkmadan bebeğimi getirmişlerdi. Kızım beni odada bekliyordu💞 ahh çok güzel bir andı. Şimdi 2.kızım geliyor kısmetse 15 günümüz kaldı heyecan dorukta.
kubra_15_07 Normal doğumdu benim 2si de ilk bebeği eşime verdiler. Sonra beni yarım saatte hazırlayıp odaya gönderdiler.
Eceguldemir55 Hayal_et07 ameliyattan çıkıp odaya girdim serumu takıp işlemi gördükleri gibi bebeğim kapidaydi 🥰 annesi oğlun çok açıktı diyip hemen emzirmeye başlamıştık canım yavrum 2 sene geçmiş bile inşallah darısı ikinci oğluma 🤲
Haticeey Hayal_et07 ilk bebeğim normal doğum yaptım doğumhaneden kızım kucağımda çıktık eşim kapıdaydı 🥰
Heather Hayal_et07 valla benim dikiş işi çok uzun sürdüydü uyuttulardı hatta gözümü açtığımda 2 dıoktor dikiyodu😁