Huri_phlvn Merhaba arkadaşlar, doğuma 50 ila 60 gün kaldı. Karnımın üstü ve göğüs arasındaki boşlukta ağrılar var. Bunun yanında karnımda sertleşme ve mide yanması var. Doktor bunun normal olduğunu izah ediyor. Sizler de yaşadınız mı ?