Crazymom 36+5 olduk iki güne kadar iyiydim ama şimdi ayağa kalktığımda sanki üzerimde bi ağırlık var gbi o kadar zor hareket ediyorumki. Olduğum yere yatıp uzanasım var. Tabanlarımın altı şiş ve çok ağrıo yere basarken. Dizkapaklarım ve el parmak eklemlerim çok ağrıyo. Duygusal anlamda daha iyiyim ama yalnız olmak çok kötü tüm gün evde insan bunalıyo