Reyyankus 39+0 haftalığım biraz önce vajinal muayene yaptı doktorum rahimi uyaralım. Dedi ne demek o yani sancı gelmesini mi sağlıyor anlamadım o an da soramadım açıkçası birde doğum pozisyonunda ama kanala tam yerleşmemis olabilir falan dedi buna benzer şeyler yaşayan var mı
SayeMom Dilekkbrk ya bu çatı muayenesini cok merak ediyorum aynı iliskiye girermis gibi parmak sokmuyorlar mı? Aynı sekilde iliskiye girerkende acı yada kanama olmuyor ama catı muayenesinde nasıl bisiy apıyor ki acıda kanda geliyor anlamadim ben, parmaklarını içerde açıyor mu sağa sola kadar napiyor doktor
Pirtikveannesi SayeMom evet canım yandaki kaslara uyarı veriyor parmaklarıyla. Ama bunu yapmasa da doğum kendiliğinden başlasa daha rahat mı olur sanki?
Dilekkbrk SayeMom benim zaten kahverengi lekelenme oldu sonra kana dönüştü. Alttan muayene sonrası da daha da arttı kanamam. 2 parmak sokuyorlar baya da içeri sokuyorlar aslında ilişkiye girer gibi acıyo ve hemen geçiyo acısı. Ben korktuğum için kastım kendimi oyuzden çok acı hissettim. Birde bana iki kere baktı 2 saat arayla zorladı galiba kanamam tüm gece sürdü hala da geliyo
Kmete SayeMom Acımıyor, sadece burdan okuduklarımdan çok korkmuştum, doktorum konustu, elimi tutabilirsin dedi. Sakince ve bisey olmayacagini düşünerek girince muayeneye hissetmiyorsun. Kan da gelmedi, acı da hissetmedim
Reyyankus ruveyda98 himm anladım benimki direk vajinal muayene yaptı elle birazda kanama olmuş inşallah normaldir.
Reyyankus Dilekkbrk nasıl bir ağrı tarif eder misiniz bende de oluyor şuan çünkü birde kanamaniz oldu mu
Dilekkbrk SayeMom yukarı sokuyo bastırıyor ondan sanırım kendini kasmazsan acımaz ama. Zaten sonra hiç acıma kalmıyo. Bana bi aletle de bakıldı ama suyum sızıyor mu diye belki de o acıttı bilemiyorum ki o an stresten