elifferolakyuz_ Hamileliği yeni olan var mı acaba sabahları çok mide bulantısı olan varmı 7+0 haftayız🌼🧿
muge1661 elifferolakyuz_ canım bende 7+5 im 2 gündür bulantım yoktu korktum bişey mi oldu bebeğe diye sonra tam gaz devam etti kusmalar geri geldi. Midem bulanıyor diye şükrediyorum şuan en azından sağlıklı ve gelişmeye devam ediyor diye düşünüyorum ❤️
1susamhikayesi Merhaba, 40 günlükken bir başladı 3.ayı biteseye kadar devam etmişti doktorum bulantı ilacı vermişti biraz biraz iyi gelmişti. Hiç unutmuyorum yemek yemek için sadece bir iki dakikam oluyordu gün içinde hızlıca yiyip sonrasında çıkartıyordum.