muge1661 prenseseliz canım ben omepa q10 kullandığım ay gebe kaldım sabah akşam kullanıyordum. Onun etkisi var mı bilmiyorum tabi ama o ay içtim ve hamile kaldım, senin başka bir versiyonu sanırım ama kullan iyi geliyor vücuda
prenseseliz Belirlenmedi teşekkür ederim bakıyorum hemen pelı kullandınız mı bılgınız var mı faydalı mı gercekten
Feyzanne muge1661 ben de aynı şekilde. Vinalac folik asit ve omepa q10 kullanıyodum hemen hamile kaldım bi süre kullandım da sonra doktorum folik asit ve omega 3 ün ikisi bi arada olab ikacından önerdi onu kullanmaya başladım