bebeklendik Kadertny büyük ihtimalle safra çıkarıyorsun canım Allah yardımcın olsun doktoruna danış istersen
Gulcanalg Kadertny 16.haftaya kadar her sabah o sarı suyu(safra suyu) çıkardım 20. Ye kadar ara arar çıkardım 23 oldum iyiyim bu ara olmuyor 😅
bebeklendik Kadertny yok canım sadece senin canın yanıyor. Bende safra kusardm hep. Açken iş yapmamaya çalışırdım kahvaltı yapardım hemen. Açken midem daha çabuk bulanıyodu. Böyle çözüm bulmuştum
Kadertny bebeklendik evet çok zorluyor benı elım ayağım boşalıyor resmen agzım bogazım çok sızlıyor kustuktan sonra
nurakseki Bende de aynısı oluyor midemdeki sıvıyı çıkartıyorsun. Yani safrayı. Korkacak bir şey yok canım. ❤️
mericeynnnn 18.haftamdayim her sabah o safrayi bende kusuyorum korkulacak bisey degil .su icmeyi ihmal etmeyin☺