kbra0606 ben glifor kullanıyordum insülin için, ilk gittiğim kadın doğum doktoru kullanmaya devam edebilirsin dedi ama şimdi devam ettiğim doktor hemen bırakmamı söyledi. Şu an 26.haftadayım, 10.haftada bıraktım şükür iyiyiz. Hiç ihtiyaç duymadım. Zaten 10.haftada insülinime şekerime baktırdı doktorum, ona göre bıraktım.