Bugün bursa jimerde ilk randevumdu dr Suat Hazerle harika geçti. Şansıma adetin 3. Gününde olduğumdan ve diğer faktörlerde tüp bebek tedavisini gösterdiğinden ilk aşıyı bugün yaptık bile. Zaman kazanmak için. Yarın aç karnına tahlil yapılacak sonucuna göre devam edilecek. Heyecanlı ve umutluyum😇