Silacinar yok ya… zarari olmaz… icerisindeki kahve kafein orani cok dusuk…
Ben de yillardir, her sabah kahvaltidan once turk kahvesi icierim,
Ilk trimesterda, hic icmedim… ama ikinci trimastirla birlikte kahve de, kahvaltida acik cay da iciyorum…
Zarari yok dedi doktor… gebeligimizi de zulmetmeye gerek yok bence🥰
Afiyetler olsun… saglicakla😘