N01AKCAN 9 yıl önce ilk kızımda spinal oldum. Epidurali ablamdam dolayı biliyordum ama spinal ilk defa duymuştum ve o zamanlar yeni çıkmış daha. Doktoruma o kadar güvenirim ki kabul ettim. Anestedi doktoru gelip çok güzel anlattı bilgi verdi , kendi doktorumda istediği için kabul ettim. İğneyi zaten hissetmiyorsun. Ameliyathaneye giriş çıkışım 20 dak sürdü. 4saate bel altı uyuşukluk geçiyor. Ama bu sürede bebeğinle yatakta ilgileniyorsun. Sonra kalkıp hemen yürütüyolar, yürümek çok önemli, ilk önce acı oluyor ama yürüdükçe geçiyor. Hemen sütüm geldi çok şükür. Ertesi gün hastanede duş alıp çıktım. 2 gün sonra kapılarda misafir karşıladım. 1 haftaya toparladım. Şimdi 2.gebeliğim 38 hafta olduk yine spinal sez olacak nasipse. Normal doğumu çok istememe rağmen olmadı 41. Haftada geldi kızım hatta gelmedi mecburi oldu sez ama çok memnun kaldım o yüzden simdide sez olacağım. 9yıl geçmesine rağmen ağrı sızı hiçbir şikayetim olmadı, tabi herkes bir değil ama şimdiki sezeryanlarda 20-30 yıl önceki gibi değil. Dikişim hele 3 parmak kadar yok bile. Çocuk ordan nasıl cıkar hayret ediyosun. Korkmayın doktorunuza güvenin. Hastanedeki Anestezi doktorunu araştırın mutlaka. Hayırlı doğumlar🌸🙋🏼