14+0 çok şükür çok nadir mide bulantılarım oluyor durumumuz çok iyi elhamdulillah kızlar istanbulda olanlar avrupa yakası hangi hastaneyi tercih ediyorsunuz ben avrasya ya gidiyorum memnunum da ama hala bi araştırma içerisindeyim bakalım bu ayin sonunda da insallah cinsiyetimizi öğreniriz