Sisi Kizlar merhaba. Benim gibi toz alerjisi olan var mi? Bu aralar nerdeyse 1 senedir hic doktora gitmedim fkat hasta oldugum da veyahutta bunalfigim zamnlarda nefesim kesiliyr. Gecen gastritim tuttu ve nefesim kesildi bildiginiz hirladim. Cok kotuydu bu durum korkuttu beni. Dr a gidicrm fakat sizden de bilgi alayim ddm.var mi bu durumda olanlar normal yapacak olanlar dogumda boyle nefes kesilirse ne olacak cunki benim adet sancisinda ile nefesim kesiliyordu zor nefes aliyordum hava almadan duzelmiyordum
Bhrbhr Sisi bende çok korkuyorum oksijen veriyolar korkma diyenler oldu henüz 12 haftalığım şimdi bile arada derin nefs alma ihtiyacım geliyor ilaçlarımı 3aydır içmiyorum
Sisi Bhrbhr ayni sekildr bazen nefesimi toparlayamiyorum ve o nefesin kesilmesi oylr kotu ki korkutucu 😐😐 adetliyken cok sancilanirdim o zamanda boyle nefesim kesilirdi hep hava almadan gecmezdi o durum.