Pammuk 37+4 oldum ancak hep midem tarafımda hissederken dünden beri hareketlerini kasıkta hissetmeye başladım doğum pozisyonunu almıştı tekrar dönmüş olabilirmi
Sevtugm Pammuk merhaba bende aynıyım doğum pozisyonu almış ama kanala girmemişti bazen kasikta oluyor şaşırıyorum ama genelde mide tarafımda oluyor.