Bydzz Kızlaarr kaçıncı haftada doğum yaptınız? Genelde erkek bebekler geç geliyo diyolar oğlum olcak benimde 21+6 olduk🥰
nisaninannesi2 Bydzz Kızımı planlı sezaryen ile 38 haftalık doğuracaktım beklemedi 37+4 te geldi. Şimdi oğluma 30 haftalık hamileyim. Doktor 38+3 e gün verdi ama bakalım bekleyecek mi☺️
PrensesAnnesi4 Bydzz İlk kızım 38+4 dogdu simdi diger kizima hamileyim 33+3 bakalim ne zaman supriz yapicak bize 🌸🐣
Bydzz Demekki erkek bebek geç geliyo diye bişey yok ya her bebişe göre değişiyo. Bana hep 40 a kadar gelmez kesin falan dıyolardı erkek diye