zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar cok saçma bir soru gibi gelebilir size ama az önce tam hapşuruyordum yarısı geldi yarısı durdu ağzımı kapatınca galiba bebeğe bi zararı olur mu ki hapşuramadim hava karnıma doldu yani bisey olur mu kiii😔😔
Zeynepp97 zeynnn5441 Hapşırırken kapatmayın ağzınızı bırakın rahatça hapşırın 😂 Tutmayın yani size zarar verir Allah korusun özgürce salın gitsin 😂
Anneyim42 zeynnn5441 anne olmak zor endişesi hiç bitmiyor değil mi 😊😊 çok sevimlisiniz ama bisey olmaz korkmayin❣