Papatyaseveerr Aklimda ki isimler metehan tuna ya da tunahan kayra kaan. Kızlar önerilerinizi bekliyorumm
Zeynepp97 Papatyaseveerr Ben Asil Kaan koymayı düşünüyorum inşallah 💙 Kaan ismini hoş buluyorum kulağa güzel geliyor anlamı da güzel
eminnee Papatyaseveerr tunahan kayra kaan çok uzun geldi ama gönlünüzden geçiyorsa neden olmasın 😊 Tavsiye isterseniz Kayra kaan diyebilirim istediğiniz isimlerden
Hatice1302 Bi oglum var adi ❤ALİ MERT❤eger kizim olursa da ❤BERRİN HASRET❤dusunuyoruz ama daha cinsiyet belli degil 11+4′ uz daha
Papatyaseveerr eminnee teşekkür ederim baska isim önerileriniz varsa soyleyebilirsiniz fikirlere açığım 😍
Son_Almila Meliss16 Göktürk ya da Göktuğ daha iyi alp kısmı eklenince uzun ve telaffuz olarak yorucu muhtemelen anne baba dışında kimse Göktürk alp olarak kullanmaz sadece kimlikte kalır 2 isimli biri olarak tecrübem
Tughanalpinannesii_ Biz de karar veremedik daha ve 38. Haftam her an doğum olabilir 😂😭 Tuğhan alp nasıl sizce Tuğhan mi tuğkan mi iyi Ya da Alparslan 😂
Papatyaseveerr Tughanalpinannesii_ alparslanin anlami guzel fakat biraz kaba bir isim gibi geliyo küçük bebege alparslan diye seslenmek bi tuhaf sanki🙂 tuğhan alp daha güzel kulağa hoş geliyor
eminnee Papatyaseveerr Benim oğlum olsaydı çınar ismini çok istiyordum bide bence bunu da değerlendirin 🥰😊
aysnrsvs Papatyaseveerr çok uzun isimler iki isim düşünüyor iseniz daha kisa tercih edebilirsiniz yada tek Tunahan Metehan gibi
Son_Almila Papatyaseveerr Metehan güzel, oğuz Kağan güzel, Oğuzhan güzel, bir de bilge Kağan da güzel