Günaydın kızlar çalışan anneler. Size sorum olacak ya doğum izninden sonra rapor alabileniniz var mı? Varsa nasıl hallettiniz? Bu süreci uzatabileceğimiz başka başka haklarımız var mı? Heyet raporu deniyor o nedir nasıl alınır? Ücretsiz izne ayrılamıyorum, çok sıkışığız