Rainbow0126 balla tuhaf geliyor olabilir ama böyle zorlu ilerleyen bi süreç oldu diye herhalde artık erken doğumdan korkmuyorum çünkü hayati riskinin olmadığını söyledi doktorum bazen 37 de doğumdan korkan hamileleri görünce garip geliyor ben bu haftalara bile şükür ediyorum🙈❤️