Dün akşam hastaneye gittim. Hafif sancılarım ve bel ağrılarım vardı. Alttan muayene ettiler ve nstye bağladılar. Sancının ve açılmanın doğum için yetersiz olduğunu söylediler. Alttan muayene edince orada çok az bir kanama geldi, normal dediler. Ama sabah tuvalete kalktım peçeteye sildiğimde baya kan vardı peçetede. Muayeneden kaynaklı mıdır, bilemedim. Tiksinmezseniz fotoğrafını atacağım. Bu arada 37+4deyim.