Kızlar buraya doğum hikayemi yazmak icin çok sabırsızdım. Tedirgin olan annelere bi nebze de olsa yararım dokunsun isterim o yüzden şimdiden size iyi okumalar 😍
Öncelikle bizim kız gününü beklemedi , ben planlı sezeryan istemiştim ama nişanım ve ardından suyum gelince zaten hemen hastaneye koştum nst de bakıldı ve yatışım yapıldı . İnanın kızlar hersey 1 saat içinde olup bitti . En korktuğum şey sonta ve spinal anestezi iğnesiydi ama inanın ikisini de hissetmedim. Zaten uyusukken takıldı ve heyecandan inanın hiçbirini hissetmiyorsunuz bile , sonrasında doğuma başladılar ve ben doktoruma doğum başladımı demeden bebeğimi kucağıma verdiler zaten 🥲♥️ Hic korkmayın kızlar hepsi bir anda geçiyor çekiştirme falan bile hissetmedim . Sadece uyusturucunun etkisi geçince kesik yaram yandı biraz ama hemen agrı kesici yapıyorlar zaten . Yürüdüm bol bol su içtim . Gazımı çıkaramadığım icin lavman yaptılar ama inanın onda bile korkulacak bisey yokmuş . Yaptıktan sonra hemen lavaboya çıktım ve cook rahatladım karnımın şişliği indi resmen ♥️ Sütün gelmez diyenlere de kulak asmayın unutmayın hersey sizin psikolojinize bağlı ☺️ Sabah taburcu olacağız teyzeler darısı size