Bsrahb alpereninannesiii bilir kaşıntıyı bende bilirim o kadar tatlı kaşınıyor ki koparıp atası geliyor insanın.Kuruduğu için oluyor çoğunluk iLe.Kaşındığı an Hindistan cevizi yağı sürüyorum o iyi geliyor
alpereninannesiii cihangirinannesiii şu an çatlak yok görünürde çatlak kremide kullanıyorum ama göğüslerim karardı
Emleyla Benimde kaşınıyor dokunamiukrum ki hiç 35 haftaligim ama şu. Geliyor gibi ıslak hissediyorum ama bişe yok
dml33 alpereninannesiii bn daha 13 haftaligim 12.haftada dedi bana yavaşta başladı gogsum kasinmaya bebe yağ aldm dün basladim duştan sonra sur dedi ama bn akşamları surcm yatmadn
Emleyla alpereninannesiii Yok hicbise yapmıyorum vala oynayıp uyarmamak için kaşınıyorsa catladigini düşünmüyorum süt kanallari aaciliyor yada damarlardan dolayı sütten dolayı oluyor