temizelezgi benim ki de erkek, bende kavuşmak istiyorum artık herşeyini hazır ettim bekliyorum sadece. Sat 1 nisan bizim Bebek’te 1 hafta geriden geliyor, korktuğun şey 38 den sonra genelde dönmüyorlar sezeryan diyorlar ve benim kaderim bu hafta belirlenecek gibi bişey 😫( inşallah döner 🙏 ) bir diğer korkum 1 hafta geriden geldiği için küvezde kalır ciğerleri gelişmez sanıyordum ama doktor sadece geriliğin boy ve kiloda olduğunu söyledi hiç olmazsa içim rahatladı, şu dönmeyince halletsek süper olcak😂