Kızlar 41+1 hamileyim şehir hastanesine gidiyorum ne sancim var ne agrım nede suyum geldi. Çok bunaldim gercekten. hastaneye gidiyorum nst ye bagliyolar sancin yok deyip gönderiyolar. Ankara şehir hastanesi kaçıncı haftaya kadar bekliyor. Lütfen cevaplayın.