beyah canım kanla karisik miydi bir de akışkan mi akışkan değilse normal akintidir benim de koyu kahve leke olmuştu çamaşırımda ama kuruydu kabuk gibi öyle sanmistim ama nişan değilmiş meğer.
Bilmeyince herşeyi doğuma yoruyoruz 🤢
Bir kurtulsaydik Allah’ın izniyle 😅