Anne8484 Kızlar karnim sag tarafa doğru epeyce yükseldi tuvalete diye kalktım ama karnim sağında kocaman olmuş bebegim..Zor gidip geldim..Ve adet sancısı gibi sanci var belime vuruyor..Doğum belirtisi mıdır?
yasarevin06 Şuan bende de bir saattir aynı sekilde sağ tarafta ağrı var belime vuruyor ama solumda birşey yok