Kızlarr 1satt önce lavaboya gitmek için kalktım tam kalktigim esnada birşey aktığını hisetim herzamanki gibi altıma az kaçırdım diye düşündüm lavaboya gitigimde ne görim ufak kan parçası gelmiş 5 dk kanamam oldu ama şuan durdu sadece peceteyle bakılınca pembemsi geliyor Nisan dedikleri bu mu oluyor acaba sancım ağrım şuan yok . Cuma konrtolume gitigimizde doktorum pembembi kanama olursa endişe etme Nisan dir o dedi sizde de kanama oldu mu acaba parça şeklinde ağrım olmadığı için gitmedik hastaneye