Taze1anne hiç olacak mı acaba diye düşünme, biliyorum düşünme demek kolay ama bi bakacaksın olmuş bitmiş herşey bundan mı korkmuştum diyeceksin eminim. Tabi kendim içinde aynı dileklerde bulunuyorum, ister istemez insan düşünebiliyor ama negatif değil pozitif hikayeleri oku, izle dinle. Ben öyle yaptım negatif birşey bile olsa hastanedeyim doktorlar var onlar herşeyi halleder diye düşünerek gireceğim. Ee bir de sonunda bebişlerimize kavuşma var zaten. İkinizin anne oğul ilk özel anı gibi düşün 😌 büyüyünce anlatacağımız 😍