Bazen uzun uzun yazıyorum ve dediğiniz gibi oluyor, yorum yazdığım kişiyi de kaybediyorum. Önceden bulmaya çalışırdım artık kabak tadı verdi öyle olunca bırakıyorum yapacak bir şey yok. Çok sıkıcı hale geldi reklamı kapatmaya geri dönmeye çalışırken bile uğraşıyoruz bir süre…