minikkuzununannesi12 3 tane mama sandalyesi olan bir anne olarak anlatacağım. 6 aylıkken başladım ek gıdaya oturuyordu, chicco falan çok araştırdım sonumda pilsan marka yüksekliği vr yatışı ayarlanabilen bir sandalye aldım fiyatı rn uygun o idi, annem bakıyor oğluma orayada letgodan kraft marka aldım aynı şekilde yükseklik ve yatışı ayarlanabilen. Sonra tatilde ihtiyaç duyduk 8 aylıktı oğlum şok marketten 50 liraya hani dümdüz her restoranda olanlar var ya onlardan aldık. O 50 liralık mama sandalyesinden sonra diğerlerine oturmadı oğlum. Hep onu kullandık. Diğer türler hem çok yer kaplıyor hem hantallar. İkea, a101 bim şok lara gelen o sandalye çok çok kullanışlı. İçine bi minder btti gitti.