Nisa1710 Kızlar 13+4 teyim cinsiyetimi bilmiyorum ama durmadan limon ve ekşi türü şeyler yemek istiyorum oysaki limonu çok seven biri değildim 😂 siz neleri çok yemeye başladınız?
ElifB08 Nisa1710 bende gebeliğimin en başında ekşi istemişti canım, erkek bebişimiz olacak bakalım sizin ki ne olur 💁🏻♀️ Sağlıkla gelsin 💁🏻♀️
Dmllale Nisa1710 oğlum olacak Allah nasip ederse bende öyleydim hep ekşi istiyordum ve hâla da öyle 🥰
MerveeD Nisa1710 17+4 deyız ne turşu ne tatlı ikiside hala modemi bulandırıyor deli gbı ilk gunden beri limon yıyorum portakal gbı soyup dilimleyip yıyorum mıdem asırı bulandıgında bıle hep limon yedım halada oyle ve %80 kızım olacakmıs kısmet olursa
Kubrailkan Limon yemedim ama verseler bir kavanoz turşu bitiresim geldigi günler yaşadım 🤤😅🙊 şimdi şimdi biraz hafifledi. Hamile kalmadan önce tatlisiz yapamazdim hamilelikle birlikte tuzlu eksili şeylere döndüm resmen 😬🙊 ve evet kızım oluyor 😅😅🙏😍
Dmllale Nisa1710 sen bensin limonu kabuğuyla yiyesim geliyordu ilk 3 ay tatlıdan tiksindim çok nadir yiyordum. Turşu yemeyen ben turşu ekşi olan herşeyi istiyordum🥰
Mavistez Nisa1710 yok kesinlikle bağdaşmıyor bulantı iside aynı benim bir kızımda bulandı ama diğer kızımda hiç bulanmadi mesela
Bebegim000 Nisa1710 aynı ben 😂 ekşi hiç yemez sevmezdim ekşi ve tuzlu yedim hep, tatlıdan tiksindim ve oğlum olacak 😇 sizde öğrenince yazın mutlaka sağlıkla gelsin inşallah 🙏
cokbilmis Nisa1710 kız 👧🏻 ben de ekşi ve acı yedim kız olacak inşallah. Büyük ihtimalle sizin de kız olur 👍🏻 sağlıkla büyüsün doğsun inşallah
melikeguneyozalp 20 haftalık hamileyim başından beri tatlı aşeriyorum, kızım olacak. Ye ekşiyi ye tatlıyı mevzusuna inanmıyorum. Tamamen kader. Zaten şans %50 kimisine tutuyor.😅