Sibelkrl benim oglum 41+5 te geldi.40 i gecince doktorum alalim alalim diye tutturdu endiselendim ilk bebegim sonucta.bende ne yapacagimi bilemedim.en son 2 gün daha bekliycem dedim ve o gün gelmiş oldu.cinsel iliski dediler hareket et dediler.herşey boş bence minnak ne zaman isterse o zaman patlatiyor keseyi.Allah yardimciniz olsun.şuan 30 hafta 2.yi bekliyorum bu arada