Busra5734 hiç merak etme bir anda herşey olabiliyor. Biz nasıl plan yaparsak yapalım bebek istediği şekilde geliyor. Bende herşey yolundaydı 41.hafta olduğu halde açılma, sancı hiçbisey olmadı mecburi sez oldum çook memnun kaldım ama. 9 yaşında kızım şimdi, şuan 2.gebelik 38hafta olduk bakalım sez istiyorum ama nasıl gelecek göreceğim 😊 plesanta kireçlenmesinde çok bekleyor doktorlar genelde. Normal yada sez olarak şartlama kendini, hayırlısı olsun inşallah hakkınızda. Bir avazda kavuşun 🌸🙋🏼