gulluahsen son ayim dayım pişik kremi olarak teredute kaldım memnun kaldığınız pişik kremleri bilgisini verirmisiniz
Kumru_ gulluahsen yeni doğduğunda pişik olmadığı için kullanmadım, ilerleyen aylarda hametan kullandım. Müthiş bişey anında yok ediyor pişiği.Ama yeni doğanda kullanılır mı bilmiyorum ☺️
Zeyyyn gulluahsen bebanthol ve mustela aldım İkiside güzel pişik önlüyor ama bebanthol daha iyi güzel emiyor müstela da kalıntı kalıyor hep
Avukat_Anne Henüz doğum yapmadım ama annem yeğenime bakıyor mustela kullanıyorlar bana da onu aldırttı normalde pişik önleyici krem ama pişik olunca kullanınca da hemen geçiriyormuş
Tontikannesi gulluahsen bebek pişik olmadan mustela pişik kremi sürün banyo sonrası ve altını nemli bırakmayın mutlaka kuru bağlayın ozaman hiç pişik olmaz
Minaminisi gulluahsen ilk çocuğumda da sebamed ürünleri kullandım, şimdi 2.çocuğumda da hemen sebamed aldım herşeyi. Bende ürünlerini kullandığım için çok memnunum. Pişik kremide özellikle içiniz rahat bi şekilde kullanabilirsiniz.