Busra5734 en son ki kontrolümde bende de plesenta yaşlanması gözüktü ama zaten sezeryanle bu hafta alacağı için pek üzerine düşmeye gerek duymadı. Bir de şöyle bir şey söyledi normalde plesenta yaşlanması tabi kötü bir şey ama yapılan araştırmalar plesenta yaşlanması olan bebeklerde doğduktan sonra solunum sıkıntısı çekme oranının daha az olduğunu yani bebeğin daha dirayetli olduğunu göstermiş