nazliaynaci Bebek bezinde yeni doğan için ilk başlayacağım bezde aşırı kararsız kaldım, seçenekler ; sleepy natural, sleepy bio natural ve molfix sizce hangisi ile başlamalıyım ona göre biraz alıp stok yapayım diyorum
Selma61 nazliaynaci ben en iyi Molfix den memnun kaldım sleeyp kullandım bı ara sızdırdı bıraktım onu
333 nazliaynaci ben molfix ile başladım canm tam iki aylık olduk çok şükür ne pudra ne pişik kremi kullanmadım hiç. inşallah böyle gider