Cuma sabah kalktım ağrı sızı yok ama kanlı akıntı var heyecandan kahvaltı yapamadım tabi 🤭sonra dedim nede olsa sancı yok kalktım eşimi aradım iş yeri yakın zaten evi süpürdüm o gelince sıcak suya oturdum banyomu yaptım evde oyaladım biraz tabi eşim çok evhamlı hadi gidelim diye tutturdu neyse 10.30da gittik 11de nstye bağladı sancı yok dedi tabi ara ara hafif sancılar vuruyo sonra alttan baktı 5 santim açılma dedi yarış yapıldı 12.30da tekrar nst dedi gittim üstümü değiştirip nstye bağlandım başladı sancılar gelip gidip sancılara bakıyorlar yok diye bn tabi sancı gelince derin nefes alıp veriyorum saat 2 oldu bacaklarının arasında sanki birşey varmış gibi dedim kesin bebegın kafası 😂hemşire odadaydı allahtan birşey geliyor dememe kalmadan ıkınma isteğiyle suyum boşaldı yatak üstüm başım mahvoldu hemen doğum odasına aldılar oraya girmeyeyim etkilenenler olabilir ıkınma isteği geldikçe ilindim sağolsun doktor ve hemşirelerde çok yardımcı oldular bana nefes alıp birden ıkının daha kolay oluyor kızım 14.25te doğdu kucağıma verdiler öptüm kokladım alıp götürdüler bebegın eşini çıkarmaya çalıştılar karnıma bastıklarında acıdı sonra dikiş atıldı 5 tane üstümü falan temizlediler kızımı getirdiler yanıma 1 saat burda dinlen öyle odaya alacağız dediler kızımı emzirdim odamıza geçtik 2 gündür uykusuz geceler başladı ama herşeye değer doğum anını dikiş anını detaylı anlatmadım etkilenenler olmasın diye ama inanın sanki o ağrıları bn çekmedim kızımı kucağıma alınca benim hıkayemde bu gop fizik tedavi doktor ve hemşireleri çok ilgilendiler o şekilde olmasaydı belki daha zor geçerdi 4saatlık sancı ve doğum inşallah sizde erken doğurursunuz o kadar sancı cekmezsınız ha bu arada hepinize dua ettim 😇😇