JeyranAhadova Chok SHUKUR 11 hafta olduk bugun. Hich boyle shey yashamamıshdım, sabah uyandıkdan sık/sık aralıkla nefes darlıgı yashıyorum. Oluyor, bırakıyor. Belki sıcaktandır diyede dushunuyorum. Sizde de oluyormu boyle haller?