2 saat önce tuvalete gittim sifonu çekerken klozette kan gördüm sonra ic çamaşırıma baktım ordada pembe kan vardı doktoruma mesaj attım hastaneye gidin ebe muayne etsin nst ceksin dedi gittim muayenede bişey çıkmadı arkadan gelen bi kanda yok dedi bağsurunuzda yok dedi nst normal çıktı doktor 1 saat beklesin ped verin demiş. Tuvalete gittim peçeteyle arkayı sildirdim kan silik bi şekilde arkadan geliyor ebeye söyledim doktora mesaj attım aynı anda muşahadede kalın kanama varsa gönderemem serum taktıracam dedi bende istemedim cünkü önden gelen bi kan yok arkadan gelen kanın bebekle ilgisi olacağını düşünmüyorum doktorunda dediğini anlamsız buldum kendi rızamla çıktım hastaneden yarınnsabah muayneye gelsin demiş ebeye ne olduğunu anlayamadım ben