Buraya Doğum postu acanlar doguruyomuş ertesi gün galiba bekli benimki de tutar kızlar dua edin bana carşamba doğumum var 39 haftalıgım carşambaya kadar kendi sancım gelmese suni verecekler sizden ricam dua edermisiniz sancım gelsin kendi sancımla dogurayım acılmam olsun sguat yapıyorum bugün 40 tane cektim hafif ağrı oluyor ama kıvrandırcak derece degil burda okuyorum kendi sancısı ile iki saate Doğum yapanları hayran kalıyorum inşallah bana da nasip olur herkese kolay Doğum nasip etsin Allah 🙏🏻🌸