Blge1 ilk çocuğumda hem sepet vardı hem büyüyen karyolası hiçbirini kullanamadık ama kızım rahat edemedi. Şimdi 2.bebeğim geliyor park beşik aldım. Mamma Türkiye markası. Yatağıyla beraber 800e aldım. 70*120 ölçüleri.3-4 yaşa kadar kullanır sonra ablasının odasında normal yatak alıcam. Baya geniş, portatif, her yere taşınabilir. Kapanınca küçücük oluyor. Bu sefer çok masraf yapmak istemedim yatak için, belli olmuyor çünkü bebek rahat edemiyor sevmiyor falan. Duruma göre ilerleyeceğim. 😊