esersvr doktorun güzelce açıklamadığı için bunu sorduğunu düşünüyorum çünkü bu baktırsam mı diye düşünülücek bişey değil bence bebeğin iç organlarına baştan aşağı bakıyorlar herhangi bir sağlık sorununda doğumdan sonra hemen ameliyata alınabiliyor yada basit bir operasyon gerekecek belki detaylıda bunu görüyorlar ve sonrasında takibini yapıyorlar eğer bişey olurda farkedilmezse geç kalınabilir anne karnındayken detaylı bakılmasında fayda var bu 2li 3lü testler gibi değil çok farklı bende diğer hiçbirini yaptırmadım ama detaylı için gün sayıyorum