Nhleyll henüz erken ama ben yoyko’nun anne yanı park yatağını tercih edicem sanırım, youtubede bi kaç videosunu izledim içime sindi. Sadece görüntü olarak ahşap beşikler gibi hoş bi görüntüsü yok evet ama işimiz gereği çok fazla şehirler arası yolculuk yapıyoruz en mantıklısı benim için o taşınabilirliği kolay gözüküyor. Aslında gönül BabyBjörn’ün beşiğini istiyor ama fiyat ve kullanışlılık olarak onu hakediyor mu bilemiyorum 😅 ama görüntü olarak çok güzel 😍