14 haftalık rahim ağzı genişliği ve rahim ağzı yarasından dolayı ölü olmayan erken bebek kaybı yaşadım bir gün içerisinde ve tam Birgün boyunca şiddetli kusma şiddetli kaşık karın ağrısı sonucu ertesi sabah normal doğum yaptım ve kaybettim 2 hafta sonrasında rahim ağzında enfeksiyon sonucu kist olduğunu rahim ağzının tamamen enfeksiyon kaplı olduğunu ve rahim ağzı genişliğim olduğunu öğrendim 1 aydık çok yoğun antibiyotik ve vitamin tedavisi görüyorum haftaya kriyoterapi(buzlu dondurma ) yöntemi ile rahim yıkanması yapılacak peki daha önce yaşayanlar son durumlarınız ne Tekrardan hamile kaldınız mı ?