Merhabalar 32 hafta 3 günlük olduk ama aşırı ağrım var. 2.gebeliğim ilkinde hiç bişey yaşamamıştım böyle o yüzden hiç bilmiyorum. Bazen adet sancısı gibi vuruyor son 2-3 gündür deli gibi ağrıyor özellikle bu akşam belime sırtıma vurdu ağrısı. Uzansam da otursam da aynı geçmiyor. Arada bi de bıçak saplanır gibi oldu bir kaç saat önce. Yaşayan var mı acaba?