Umay21 Kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hem bezini hem ıslak mendili çok memnun kaldım aşırı kakasını yapınca bile dışını kaçırmıyor
Aysununannesi00 Umay21 kuzu ekstra için iyi değil diyorlar denedin mi sızdırma ve koku yapıyormş bende natural tercih ettm ama turcoyla da arasında kaldm onun içinde iyi diyorlar birde natural i mi kullanıyorsn bionatural i mi
Umay21 Aysununannesi00 canım hem bio naturel kullandım hem naturel ultra hassas kullandım ikisinden de memnun kaldım sadece bir iki kere dışını kaçırdı ama o zaman da çok çişini yapmış onun haricinde hiç olmadı hatta akşam baya kakasını yapmış hiç dışını çıkmadı
Umay21 Aysununannesi00 onu bilmiyordum canım ama son aldığım pakette ekstra fırsat paketi ultra hassas natural yazıyor
Aysununannesi00 Umay21 burda da okudum ekstra için sızdırma ve koku yapıyor diyolardı natural aldım bende arada kaldm 🤦🏻♀️
Umay21 Aysununannesi00 bebekten bebeğe değişiyor canım bir paket denersin memnun kalırsan devam edersin ben öyle yaptım pişik olur sızdırma olursa diye bir paket aldım şimdi memnun hep ondan alırım