Aysuduha udi hindi yağı gebelikte kullanılıyor. Dozu var aşmadığın sürece kullanıyorsun. Doktorlar bitkisele genelde karşı oldukları için ona da kullanılmaz demiş olabilirler ama burada fitoterapi doktorlarının dediği ciddiye alınmalıdır. Çünkü bitkiden onlar anlıyor şifasını zararını onlar biliyor