Mariamu İlk gebeliğim 4 aylık hamileyim sol göğsümden çok az süt geliyo biraz önce farkettim sizce normal mi 🤦🏻♀️😕
CerenSogutlu Mariamu Bende de 4. ayımda geldi canım kendi kendine aktığı bile oldu hala da geliyor 36 haftalıgım
Emleyla Benimde gelmişti normal 35 haftaligim hala ara ara oluyo göğsüne oynama uyarma iyi degl hiç bişe olmaz gayet normal kuzum😘
tugba2847 Şeffaf ama şerbet kıvamında değil mi benden de öyle geliyor normal dedi doktorum. Sakın göğsünü sıkma ama doğumu tetikler
Asminim77 Mariamu sıkma canım bende 4 aylığım benden de o gün geldi. Uyarırsan doğumundan önce akar sütün 🤗