Amineninannesiii Kızlar 33+2 haftalık hamileyim Bahadır büyük abdestimi yani dışkımı çok fazla yapıyorum sürekli geliypr ve ishal şeklinde değil doktora sormaya çekindim açıkçası bir zararı olur mu
Imasleeper Amineninannesiii benimde yeşil sebze ve kahve içmemle öyle oluyor ama zararı olacağını sanmıyorum. Asıl yapamamak daha kötü bence ölüyorum zannediyorum😂
sukufee01 Amineninannesiii canım dışkın cok gelmesi normal ki bagırsaklar boşaltıyor kendini sürekli vicüt doğuma hazırlıyor. Bende her gün wc çıkmaya başladım. Zaten alan dar bagırsaklar boşaltıyor kendini sürekli iyi birşey bu korkma
DidemGuney Amineninannesiii benimde 30a girince basladi oncesi hep kabiz gibiydim ama simdi oyle degil 😂
dilarakocc DidemGuney benimkide öyle basur falan vardı en başta kabız sonra ishal olarak devam ediyor evrim mi geçirdik naptık😂kendimi uzaylı gibi hissediyorum
DidemGuney dilarakocc Hahaha zaten herseyi yasiyoruz bu hamilelik surecinde vucut kendini hazirliyor bence