Cansel22 ben vefa hocaya gidiyorum görümcem in doktoruydu daha önceden afiyette onun doğumuna girmişti, şimdi erdem Çamlıca da ben memnunum geçen hafta gitmiştim ilk defa bu perşembe bi daha gidicem,doğumu onda yapicam inşallah, enerjisi inanılmaz.. 37 .haftama girdim normalde kontrolleri devlet hastanesinde yapıyordum halada devlettede takip ettiriyorum